
QUE SÍ, VIDA! és una activitat de teatre que compta amb una llarga i sòlida experiència. El seu aspecte lúdic i participatiu la fa molt atractiva i permet connectar ràpidament amb el públic jove i adolescent.
L’obra es va crear amb la col·laboració de l’associació SIDA STUDI i el Centre Jove d’Anticoncepció i Sexualitat CJAS de Barcelona que pertany a l’Associació de Planificació Familiar de Catalunya i Balears.
En l’obra QUE SÍ, VIDA! es treballa la prevenció de les Infeccions de Transmissió Sexual i el VIH/sida, incidint particularment en la negociació afectiva – sexual.
Aquests recursos educatius tenen la finalitat de complementar i estimular els programes d’intervenció i les accions existents per a la sensibilització, la informació i la prevenció d’actituds i conductes de risc.
Aquesta manera d’intervenció teatral ha tingut una gran difusió, ja que amb més de 19 anys d’experiència Teatracció ha realitzat més de 3.100 actuacions amb més de 350.000 espectadors joves arreu de Catalunya, el país Valencià i Andorra.